پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهد
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهد

پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهد، یک پلت فرم راه حل متحد متحد مشترک مبتنی بر هند، قصد دارد دو برابر پوشش “خود راه انداز یک طرفه محصول” خود اجاره ماشین در مشهد را دو برابر کند.


سرویس یک طرفه همراه با تحویل استاندارد تحویل درب اتوماتیک پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهدهمراه است، به کاربران خود اجازه می دهد انعطاف پذیری برای انتخاب یک ماشین از هر نقطه در شهرستان اصلی و ترک آن را در هر نقطه در شهرستان مقصد. به گفته شرکت، کاربران می توانند مدت زمان، مسیر و توقف را سفارشی کنند.

این سرویس جدید را در ماه مه به صورت آزمایشی معرفی کرد. طی اجاره ماشین در انزلیهفته خلبان اجرا، این محصول بیش از 1000 کاربر را در مسیرهای درون ایالتی و بین ایالتی مانند بمبئی-پوونا، بنگلور-چنای، و بنگلور-هیدراآباد خدمت کرد.

پس از پذیرش مثبت به خلبان، پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهددر حال حاضر راه های جدیدی را برای خدمات رسانی از جمله دهلی-جیپور، دهلی چندیگر و حیدرآباد-ویزاج راه اندازی کرده است.

گفت: “در اکثر موارد، کاربران برای مدت زمانی که طولانی تر از زمان استاندارد برای سفر بین این شهرها هستند، رزرو می کنند.” “این نشان می دهد که آنها سفرهای میانجیگری را با سفر محلی در یا مقصد یا مقصد مقصد ترکیب می کنند. انعطاف پذیری برای سفارشی کردن مدت، همراه با تحویل در آستانه و وانت، قرعه کشی قوی بوده است. این به آنها اجازه می دهد تا تمام نیازهای سفر خود را در هر دو طرف با یک رزرو اجاره ماشین در شیراز تکمیل کنند، صرفه جویی در هزینه های سفر بعدی خود را بر خلاف یک کابین یا اتوبوس یک طرفه. “

رولز افزود: “مسافران کسب و کار بخش هدف در اینجا است، که در تقاضای بالاتر برای این سرویس در روزهای هفته مشهود است.” “چندین کاربر همچنین از یک گزینه برای به اشتراک گذاشتن یک ماشین با سایر کاربران که در همان مسیر سفر می کنند خواسته اند. ما چشم انداز این گزینه را ارزیابی می کنیم. “

در سال گذشته، میانگین مدت رزرو خودروهای اجاره ماشین در گیلاناز 25 تا 30 ساعت به 40-50 ساعت افزایش یافته است.





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: